ჩვენი კლასი ჩაერთო საგანმანათლებლო პროგრამაში, რომელიც შემოგვთავაზა საქართველოს ეროვნული მუზეუმის საგანმანათლებლო ცენტრმა,მივიღეთ მონაწილეობა პროექტში
"როგორ დავიცვათ და გავუფრთხილდეთ ხელნაწერ და ნაბეჭდ წიგნებს"
პროგრამა ითვალისწინებს საინტერესო აქტივობებს და ინფორმაციულ მასალის მიწოდებას,
მიზანი: სამწიგნობრო ხელოვნების შესწავლა.ხელნაწერ და ნაბეჭდ წიგნების მოპყრობის წესების შესწავლა, დაზიანებული წიგნების განახლების უნარ-ჩვევების გამომუშავება,
რეზიუმე: მოსწავლეებმა პრეზენტაციის და ლექციის სახით მოისმინეს და შეისწავლეს სამწიგნობრო ხელოვნების დიდი და საინტერესო ისტორია, გაეცნენ ჩვენამდე მოღწეულ უძველეს წერილობით ძეგლებს, რომელიც თარიღდება V-VI სს. იყო განხილული მრავალი საკითხები: როგორ მოვეპყროთ ხელნაწერ და ნაბეჭდ წიგნებს, როგორ განვაახლოთ დაზიანებული წიგნები, როგორ მოვათავსოთ თაროზე და რა პირობები შევუქმნათ, როგორ ვითარდებოდა კოდექსის ფორმირების პროცესი, საწერი მასალის რაობა, მათი დამზადების და გამოყენების წესები. მოსწავლეებმა შეისწავლეს პაპირუსის, ეტრატის, ქაღალდის და მელნის დამზადების ისტორია და შედგენილობა, ქართულ წერილობით ძეგლებში არსებული მონაცემები და შესაბამისი ტექნოლოგია.
ამ პროგრამაში მონაწილეობამ გაუღვივა მოსწავლეებს ინტერესი ქართული დამწერლობის მიმართ, მოსწალლეებს გამოუმუშავდათ წიგნის მიმართ მოპყრობის უნარ-ჩვევები. საგანმანათლებლო პროგრამაში აქტიურად ჩართვა და მონაწილეობისათვის კლასი დაჯილდოვდა დიპლომით.
"როგორ დავიცვათ და გავუფრთხილდეთ ხელნაწერ და ნაბეჭდ წიგნებს"
პროგრამა ითვალისწინებს საინტერესო აქტივობებს და ინფორმაციულ მასალის მიწოდებას,
მიზანი: სამწიგნობრო ხელოვნების შესწავლა.ხელნაწერ და ნაბეჭდ წიგნების მოპყრობის წესების შესწავლა, დაზიანებული წიგნების განახლების უნარ-ჩვევების გამომუშავება,
რეზიუმე: მოსწავლეებმა პრეზენტაციის და ლექციის სახით მოისმინეს და შეისწავლეს სამწიგნობრო ხელოვნების დიდი და საინტერესო ისტორია, გაეცნენ ჩვენამდე მოღწეულ უძველეს წერილობით ძეგლებს, რომელიც თარიღდება V-VI სს. იყო განხილული მრავალი საკითხები: როგორ მოვეპყროთ ხელნაწერ და ნაბეჭდ წიგნებს, როგორ განვაახლოთ დაზიანებული წიგნები, როგორ მოვათავსოთ თაროზე და რა პირობები შევუქმნათ, როგორ ვითარდებოდა კოდექსის ფორმირების პროცესი, საწერი მასალის რაობა, მათი დამზადების და გამოყენების წესები. მოსწავლეებმა შეისწავლეს პაპირუსის, ეტრატის, ქაღალდის და მელნის დამზადების ისტორია და შედგენილობა, ქართულ წერილობით ძეგლებში არსებული მონაცემები და შესაბამისი ტექნოლოგია.
ამ პროგრამაში მონაწილეობამ გაუღვივა მოსწავლეებს ინტერესი ქართული დამწერლობის მიმართ, მოსწალლეებს გამოუმუშავდათ წიგნის მიმართ მოპყრობის უნარ-ჩვევები. საგანმანათლებლო პროგრამაში აქტიურად ჩართვა და მონაწილეობისათვის კლასი დაჯილდოვდა დიპლომით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий